5070251507 |
Gestió de les emocions |
2019-2020 |
Taller a centre. Primària-Secundària |
|
|
|
13/1/2020 - 2/3/2020 (10 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
I-E Mestre Andreu |
|
c. Mestre Josep Maria Andreu, 2 (Sant Joan de les Abadesses)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Ripollès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aniran a càrrec de Pau Lopez. Durant les sessions es proposaran dinàmiques que
fomentaran l'aprenentatge a través de la participació i vivència dels participants. La
reflexió serà l'eina que permetrà transferir els recursos descoberts a l'espai
professional.
|
| |
Objectius |
Aniran a càrrec de Pau Lopez. Durant les sessions es proposaran dinàmiques que
fomentaran l'aprenentatge a través de la participació i vivència dels participants. La
reflexió serà l'eina que permetrà transferir els recursos descoberts a l'espai
professional.
|
| |
Continguts |
Aniran a càrrec de Pau Lopez. Durant les sessions es proposaran dinàmiques que
fomentaran l'aprenentatge a través de la participació i vivència dels participants. La
reflexió serà l'eina que permetrà transferir els recursos descoberts a l'espai
professional.
|
| |
Formador/a |
Pau López Marin
|
| |
Avaluació |
Aniran a càrrec de Pau Lopez. Durant les sessions es proposaran dinàmiques que
fomentaran l'aprenentatge a través de la participació i vivència dels participants. La
reflexió serà l'eina que permetrà transferir els recursos descoberts a l'espai
professional.
|
| |
Requisits de certificació |
Aniran a càrrec de Pau Lopez. Durant les sessions es proposaran dinàmiques que
fomentaran l'aprenentatge a través de la participació i vivència dels participants. La
reflexió serà l'eina que permetrà transferir els recursos descoberts a l'espai
professional.
|
| |
E-mail |
mmarce3@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
13/01/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dilluns |
03/02/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dilluns |
17/02/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dilluns |
02/03/2020 |
1700 |
1900 |
|
| |